POCZTA


Jak dodawać podpis do wiadomości e-mail?
Użytkownik może dodawać swój podpis do wiadomości e-mail. Podpis może zawierać imię i nazwisko, tytuł, grafikę, wizytówkę vCard i inne informacje.

Temat nadrzędny: Personalizowanie ustawień aplikacji Poczta

Ustawianie domyślnego podpisu

O tym zadaniu

Jako podpis dodawany do wszystkich wysyłanych wiadomości można ustawić tekst formatowany, zwykły tekst lub tekst HTML.

Uwaga: Jeśli dana osoba jest użytkownikiem mobilnym i korzysta z pliku do składania podpisu osobistego, to plik ten nie będzie sam podążał za tą osobą, a zatem musi być umieszczony na każdym komputerze, którego ona używa.

Procedura

1. Kliknij opcję Plik -> Preferencje, a następnie kliknij opcję Poczta.

2. Kliknij kartę Podpis.

3. Wybierz opcję Automatycznie wstawiaj podpis w dolnej części wiadomości wysyłanych pocztą.

4. Określ format podpisu, wybierając opcję Tekst formatowany, Zwykły tekst lub Plik HTML lub graficzny. Aby uzyskać dodatkową pomoc, kliknij ikonę ?.

5. Wpisz tekst w odpowiednim polu Podpis.

6. Opcjonalne: Kliknij element sterujący T, aby skorzystać z funkcji tekstu formatowanego, dodając na przykład grafikę czy załączniki.

7. Opcjonalne: Aby dodać importowalny plik kontaktu, kliknij opcję Dodaj moją wizytówkę vCard, w razie potrzeby zmień informacje w odpowiednich polach, a następnie kliknij opcję Dodaj wizytówkę vCard do podpisu.

Wyniki

Podpis można zmienić w dowolnym momencie, powtarzając procedurę i określając nowy podpis. Aby usunąć podpis, należy anulować wybór opcji Automatycznie wstawiaj podpis w dolnej części wiadomości wysyłanych pocztą. Można również zmienić informacje w pliku vCard i zastąpić wersję istniejącą wersją zaktualizowaną.

Używanie innego podpisu lub nieużywanie podpisu

Niezależnie od tego, czy domyślny podpis został ustawiony, czy nie, można użyć podpisu z pliku.

Procedura

1. Jeśli używasz podpisu z pliku, zapisz ten plik na komputerze. Musi on być plikiem w formacie TXT, HTML, JPEG, mapy bitowej lub GIF. Plik może być przechowywany w dowolnym miejscu na komputerze, ale wygodnie jest umieścić go w folderze danych programu Notes.

2. Kliknij opcję Podpis nad tworzoną wiadomością e-mail.

3. Wykonaj jedną z następujących czynności: